مادرلی 38810

کهنه شور دوقلو 

کهنه شور دوقلو مادرلی یکی از پدیده‌های عصر حاضر تکنولوژی می‌باشد. که به کمک بانوان جوان که دارای نوزاد هستند آمده است. مطمئنا بچه‌ها به لحاظ کنترل ادراری در شرایط عادی نیستند. هنوز روی این مسئله هیچ گونه مدیریتی ندارند. بنابراین امکان دارد در طول روز چندین بار کهنه‌های خود را کثیف کنند. البته در نظر داشته باشید که نوزادان به دلایل مختلف دائماً در حال بالا آوردن شیر و استفراغ کردن هستند.

بنابراین لباس‌های آنها نیز باید به صورت مرتب و تمیز شسته شود. در نظر داشته باشید که شستن لباس‌های کودک خصوصا لباس‌های زیر آنها امری بسیار حساس و مهم می‌باشد زیرا کودکان در این سنین دارای پوستی بسیار حساس هستند. پس باید لباس و کهنه آنها به صورت جداگانه شسته شود تا ناقل میکروب خاصی نباشد. دستگاه کهنه شور دوقلو به نحو شایسته می‌تواند تمام این خدمات را به بانوان عزیز ارائه کند. این خدمات با بهترین کیفیت و کارایی انجام می‌شود. توجه داشته باشید که خوشبختانه قیمت کهنه شور دوقلو بسیار مناسب است و می‌توان به راحتی آن را خریداری کرد. تنها مسئله مهم در خصوص قیمت کهنه شور و اصالت آن خرید از مراکز معتبر است. پیشنهاد ما به شما خریداران عزیز برای دستیابی به بهترین قیمت کهنه شور دوقلو و نوع اورجینال این کالا، خرید کردن از فروشگاه اینترنتی مینی واش سنتر است. قیمت کهنه شور دوقلو در مینی واش سنتر بسیار نازل و ارزان است در واقع به اصطلاح، قیمت کف بازار می‌باشد.

38810 مادرلی

مشخصات و کارآیی

در ادامه در خصوص یکی از مدل‌های پر طرفدار این دستگاه صحبت خواهیم کرد. همچنین قیمت این کهنه شور دوقلو را نیز عنوان می‌کنیم.

یکی از محبوب ترین دستگاه‌های موجود در خصوص شستشوی کهنه و لباس بچه دستگاه مادرلی می‌باشد. این دستگاه دارای وزنی بالغ بر ۱۳ کیلوگرم است. قیمت کهنه شور دوقلوی مادرلی مدل sh-mw38810 با توجه به نوسانات بازار متغیر میباشد. شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی مینی واش سنتر آن را خریداری کنید.

این کهنه شور دارای مخزنی با درب ورودی از بالا می‌باشد. این امر بارگذاری لباس و خارج کردن آن را بسیار راحت کرده است. این دستگاه دارای رنگبندی بسیار زیبای صورتی و آبی می‌باشد. مطمئنا شما به سادگی می‌توانید نسبت به سلیقه خودتان آنرا با دکوراسیون آشپزخانه تطبیق دهید. ابعادی که کهنه شور دوقلوی مادرلی دارد در حدود ۵۸۰×۳۶۰×۶۷۰ میلی متر می‌باشد. بنابراین به راحتی در تمامی‌فضاهای خانه می‌توان آن را جای داد.

فروش کهنه شور دوقلو

دوقلوی 3818

این دستگاه در ساختار خود دارای یک اهرم تخلیه می‌باشد. که می‌توان از آن برای تخلیه آب استفاده کرد. این ویژگی بسیار عالی می‌باشد. توجه داشته باشید که مصرف این کهنه شور دوقلو بسیار پایین است. اما در عین حال توان شستشوی بالایی دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه موتور دو دور آن می‌باشد. این موتور شستشو قادر است به طرف راست و چپ گردش کند. بنابراین به نحوی شایسته می‌تواند لباس‌ها و کهنه‌های نوزاد را شستشو کند.

کهنه شور دوقلوی مادرلی دارای یک تایمر ۱۵ دقیقه‌ای شستشو است. که توسط این تایمر می‌توانید مدت زمان شستشو را تنظیم کنید. البته در نظر داشته باشید که ماکزیموم تنظیم آن بیشتر از ۱۵ دقیقه نمی‌باشد. اما برای شستن لباس‌های کودک تایم بسیار مناسبی است. یک نکته حائز اهمیت در خصوص فناوری شستشوی کهنه شور دوقلوی مادرلی مجهز بودن این دستگاه به سیستم حباب سازی است. این سیستم حباب سازی مطمئناً در بهتر شستن لباس‌ها بسیار موثر عمل می‌کند.

  • مدیر داخلی
  • مرداد 16, 1400
  • 219 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *