کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

‎- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مینی واش سنتر جداً، خودداری کنید.

‎- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

‎- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

‎-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و ارسال کنید.

 

 

‎ چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

‎از طریق تماس با شماره تلفن های خدمات پس از فروش مینی واش سنتر درخواست خود را اطلاع دهید:

 

شرایط گارانتی

‎امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.

در همین راستا شرکت مینی واش سنتر  مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.

جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره33134060-021 اقدام نمائید.