کهنه شور پاکشوما

راهنمای انتخاب شوینده مناسب برای شستشوی لباس‌ها با کهنه شور

انتخاب شوینده مناسب یکی از عوامل موثر در حفظ کیفیت پارچه و تمیزی لباس‌ها می باشد. بدیهی است که کهنه شور قدرت موتور ضعیف‌تری نسبت به ماشین لباسشویی معمولی دارد. به همین خاطر به بافت لباس‌ها (به خصوص لباس‌های حساس و ظریف) آسیبی وارد نمی‌کند. با این حال انتخاب شوینده مناسب در حفظ کیفیت و بافت پارچه تاثیر زیادی دارد. شاید انتخاب شوینده مناسب برای کهنه شور موضوعی کم اهمیت به نظر برسد، اما لازم است بدانید که شوینده مناسب در طول عمر لباس‌ها بسیار موثر است. اگر می‌خواهید لباس‌های حساس خود را با کهنه شور بشویید، لازم است بدانید که شوینده می‌بایست با نوع و جنس لباس‌های مورد نظر شما متناسب باشد.

بند رخت

همانطور که می‌دانید، با استفاده از کهنه شور می‌توان هر نوع لباسی از جمله لباس‌های کودک، لباس‌های ورزشی، لباس‌های حیوانات خانگی، جوراب، لباس زیر، دستمال آشپزخانه و… را شست. برای شستشوی هر نوع لباس باید از شوینده مخصوص آن استفاده کرد. به عنوان مثال، برای شستن لباس‌های کودکان با مینی واش بهتر است از شوینده‌های ملایم (مانند صابون) استفاده کرد. پوست بدن کودکان به دلیل حساس و لطیف بودن، بسیار آسیب‌زا می‌باشد. به همین خاطر توصیه می‌شود برای شستشوی لباس‌های کودکان با کهنه شور از صابون استفاده کنید که خاصیت قلیایی کم‌تری نسبت به شوینده‌های دیگر دارد.

شستشوی لباس‌ها با مینی واش چه مزایایی در بر دارد؟

کهنه شور (یا همان مینی واش) برنامه شستشوی پیچیده‌ای ندارد. از این رو لباس‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن می‌شوید. این دستگاه با انتخاب شوینده مناسب، کوچک‌ترین آسیبی به بافت لباس‌های شما وارد نمی‌کند. از طرفی، مینی واش‌ها کم مصرف هستند و شستشوی لباس با آن‌ها موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی (آب و برق) می‌گردد. همچنین مواقعی که برای شستشوی لباس‌های خود عجله دارید، مینی واش می‌تواند به شما کمک کند.

  • مدیر داخلی
  • خرداد 16, 1403
  • 27 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *