کهنه شور پاکشوما
شرکت پاکشوما در سال 1354، در ابتدا با نام تجاری لیدی واش (Lady Wash) تأسیس شد. هدف این شرکت، تولید لوازم خانگی قابل اعتمادی است که با خیال راحت در خانهها استفاده شوند. پاکشوما با نشان دادن تعهد خود به کنترل کیفیت محصول و ایمنی مصرف کننده، شهرت خود را تقویت میکند. علاوه بر این، محیطی را ایجاد میکند که در آن، عرضه کالاهای تقلیدی به عنوان کالاهای اصیل، دشوار میشود. به این ترتیب، پاکشوما از نام تجاری و مشتریان وفادار خود میتواند محافظت کند. برخی از سایتها فروش کهنه شور پاکشوما را اعلام کردهاند. ولی لازم است بدانید پاکشوما تا زمان انتشار این مطلب هیچ گونه کهنه شور یا مینی واشی نداشته است.
روشهای تشخیص اجناس اصلی
هم اکنون در بازار، کهنه شور یا مینی واشهای تقلبی در نام شرکت پاکشوما عرضه شدهاند. با اجرای یک فرآیند راستی آزمایی مؤثر توسط این شرکت، مصرفکنندگان شکی ندارند که کیفیت قابل اعتمادی را خریداری میکنند. این کار همچنین تضمین میکند که فقط لوازم خانگی اصلی با نام آنها به فروش میرسد. در عین حال، از اعتبار شرکت در برابر آسیبهای بیشتر ناشی از توزیع کپیهای ضعیف اجناس، محافظت میکند. چنین سیستمی شامل مهر و مومهای ضد دستکاری، روی تمام بسته بندیها میشود. این مهر و مومها به همراه شماره سریال یا سایر شناسههای منحصر به فرد هستند.
قبل از خرید اجناسی مانند مینی واش، به راحتی میتوان آنها را به صورت آنلاین بررسی کرد. این کار گواهی تضمین اصالت کالا را ارائه میکند. همچنین دادههایی برای ردیابی کالاهای خراب را به شرکت میدهد.
جلوگیری از فروش کهنه شور پاکشوما
شرکتها میتوانند با راهحلهایی مانند طرح دعوای حقوقی، نسبت به مطالبه خسارات مالی یا منع فعالیت متقلبان، ادعا نمایند. همچنین ایجاد آگاهی در مورد اجناس جعلی، مانند کهنه شور پاکشوما، گام مهم دیگری است که مشاغل باید انجام دهند. این کار موجب به حداقل رساندن تقاضای مصرف کنندگان برای خرید لوازم خانگی تقلبی میگردد. همچنین میتوان با آگاه کردن خریداران نسبت به خطرات مرتبط با خرید این اقلام، از تهیه آنها جلوگیری کرد. این خطرات شامل کاهش کیفیت زندگی به دلیل عملکرد ضعیف این اجناس است.
همچنین خطرات سلامتی ناشی از مواد نا ایمن مورد استفاده در فرآیندهای ساخت آنها نیز اجتناب ناپذیر هستند.
در نهایت، حفاظت از شهرت یک برند در برخورد با روابط مصرف کننده بسیار مهم است. زیرا اگر اخباری مبنی بر تقلبی بودن برخی اقلام به گوش برسد، به وجهه کلی شرکت آسیب جدی وارد میکند. به خصوص اگر مسئولین آن، سریعا اقدام مناسبی علیه عاملان آن انجام ندهند. بنابراین ضروری است که شرکتها با استفاده از راهحلهای پیشرفته، از توزیع لوازم تقلبی در شبکههای زنجیره تامین جلوگیری کنند. این راه حلها مانند برچسبهای نرمافزار ردیابی RFID و غیره هستند. این کار قبل از اینکه آسیبهای زیادی به شرکت و مصرف کنندگان وارد شود، بسیار ضروری است.
- مدیر داخلی
- مهر 6, 1402
- 74 بازدید