تبلیغ مادرلی مدل 38810

در دنیای مدرن امروزی اختراعات وسایل جدید باعث شده است که زندگی بشر راحت تر شود. در واقع برای هر کاری یک وسیله به جهت سهولت در انجام آن ساخته شده است. یکی از نوین ترین اختراعات امروزی، دستگاه کهنه شور دوقلو می باشد. این دستگاه قادر است به سادگی لباس ها و کهنه های بچه را شستشو کند. مطمئناً مادران به کرات در روز ناچارند کهنه های بچه را بشورند. بنابراین بعد از مدت کوتاهی این کار برای آنها خسته کننده و عذاب آور خواهد شد. مینی واش دوقلو به سادگی کهنه ها و لباس های بچه را شستشو کرده و آن ها را خشک می کند.

برای خرید کهنه شور دوقلو باید مشخصات و توانایی های این دستگاه را بهتر بشناسید. تا بتوانید خریدی منطبق با مصارف خود داشته باشید. یکی از مراکز اینترنتی معروف برای خرید کهنه شور دوقلو، سایت مینی واش سنتر می باشد. برای خرید مینی واش دوقلو میتوانید به این سایت مراجعه کنید. و تمامی مدل های این دستگاه محبوب را همراه با قیمت آن ها مشاهده کنید. این مرکز یکی از معتبرترین مراکز خرید مینی واش دوقلو در کشور می باشد.

مینی واش دوقلو

معرفی و بررسی مدل SH-MW3818

در ادامه می خواهیم یکی از مدل های معروف این دستگاه را معرفی کنیم و مشخصات آن را عنوان کنیم، با ما همراه باشید.

این دستگاه وزنی بالغ بر ۱۳ کیلوگرم دارد و به سادگی قابل جابجایی است. اگر بخواهید آن را در مکانی خاص قرار دهید باید ابعاد آن را بدانید. ابعاد این دستگاه چیزی در حدود ۵۸۰×۳۶۰×۶۷۰ میلی متر می باشد. همچنین این دستگاه دارای ۲ رنگ طلایی و نقره ای است.

مخزنی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است درب آن از بالا باز می شود. و دارای پایه های لرزه گیر است. این پایه ها دستگاه کهنه شور را قادر می سازند که در سطوح سرامیکی و سطح های شیبدار به راحتی بایستد و به کار خود ادامه دهد. همچنین دستگاه دارای بدنه‌ ای از جنس کامپوزیت مقاوم می‌باشد. این کامپوزیت ویژگی های ضد پوسیدگی، عایق برق گرفتگی و ضد زنگی دارد.

مینی واش دوقلو 3818

قیمت کهنه شور دوقلو

قیمت این دستگاه را نمی‌توان دقیق اعلام کرد زیرا نوسانات قیمتی امروز در بازار ایران بسیار زیاد است.

در خصوص عملکرد شستشو در این دستگاه باید گفت که به استثنای شستشو لباس این کهنه شور از مکانیزم خشک کنندگی نیز برخوردار می باشد.

ظرفیت این کهنه شور در حدود ۳.۸ کیلوگرم می باشد و دارای دو مدل ملایم و عادی برای شستشوی بهتر البسه نوزادان است.

ورودی های مجزایی در این دستگاه تعبیه شده است که کار آنها آبگیری و آبکشی لباس ها می باشد. این دو ورودی در مخازن خشک کن و شستشو تعبیه شده اند.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه مجهز بودن آن به دو موتور جداگانه برای شستشو و خشک کردن می باشد. مطمئناً این موتورهای جداگانه عملکرد خشک کردن و شستشو را بهتر انجام می دهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه دارا بودن آن به یک سوئیچ ایمنی جهت خشک کردن بهتر می باشد، همچنین یک فیوز ایمنی دیگر در این دستگاه تعبیه شده است که کار آن مدیریت نوسانات شدید برق است که امکان آسیب رساندن به موتور دستگاه را دارند.

خرید کهنه شور دوقلو را می توانید در سایت مینی واش سنتر انجام دهید و از قیمت های مناسب آن استفاده کنید، قیمت این کهنه شور در حدود ۲ میلیون و ۲۳۸ هزار تومان است که البته دارای نوسان می باشد.

  • مدیر داخلی
  • مرداد 13, 1400
  • 223 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *