دوقلو

بررسی مشخصات و ویژگی‌های مینی واش فریدولین مدل SWT20 

مینی واش فریدولین مدل SWT20 دارای ابعاد 58 * 36 * 58 سانتی‌متری است. ظرفیت مخزن این دستگاه حدود 2 کیلوگرم است و برای شستشوی لباس‌های کم حجم گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. این مینی واش تقریباً 11 کیلوگرم بوده و فضای زیادی اشغال نمی‌کند. درب مینی واش SWT20 فریدولین از بالا باز می‌شود و از قابلیت خشک‌کن نیز برخوردار است. برای جلوگیری از سوختن موتور، این دستگاه به رله حرارتی مجهز شده است. مینی واش فریدولین مدل SWT20 از قدرت شستشوی خوبی برخوردار است و سرعت چرخش موتور آن به 1400 دور در هر دقیقه می‌رسد. همچنین مدت زمان شستشوی لباس‌ها با این دستگاه بین 5 تا 15 دقیقه می‌باشد. آشنایی با مینی واش فریدولین میتواند در خرید به شما کمک کند.
فریدولین مدل SWT20

مینی واش فریدولین مدل SWT20 دارای دو موتور مجزا برای شستن و خشک کردن لباس‌ها می‌باشد. بدنه این دستگاه نیز از جنس پلاستیک بوده و ضد زنگ است. مینی واش SWT20 فریدولین دارای فیلتر پرزگیر است. ناگفته نماند که این مینی واش به سیستم آبشار آب به منظور شستشوی بهتر مجهز شده است. بد نیست بدانید که این دستگاه سوئیچ ایمنی هم داشته و حین فرآیند خشک‌کن هیچ لرزشی ندارد. لازم است بدانید که مینی واش فریدولین مدل SWT20 به سیستم حباب‌ساز نیز مجهز است و از دستگاه‌های کم مصرف به شمار می‌رود.

نقد و بررسی محصول

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم، مینی واش فریدولین مدل SWT20 از قابلیت خشک‌کن برخوردار است؛ اما بهتر است بدانید که ظرفیت خشک‌کن این دستگاه با ظرفیت مخزن شستشو برابر نیست. در واقع حجم مخزن خشک‌کن این مینی واش 1 کیلوگرم است. طراحی ظاهری دستگاه ممکن است برای برخی کاربران اهمیت زیادی داشته باشد. از این رو باید بدانید که مینی واش SWT20 فریدولین از نظر ظاهری تنوع بالایی ندارد. یعنی این دستگاه تنها در رنگ سفید تولید می‌شود.

  • مدیر داخلی
  • مرداد 29, 1403
  • 10 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *