جاب جایی لباس کثیف

کاربرد‌های ماشین کهنه شور چیست؟

استفاده از ماشین کهنه شور، روشی مقرون‌به‌صرفه برای شستشوی لباس‌ها، بدون نیاز به ماشین لباسشویی با اندازه کامل است. این لوازم خانگی اغلب به اندازه کافی جمع و جور و سبک هستند که ‌می‌توانید در صورت نیاز به راحتی ‌‌آن‌ها را جابه‌جا کنید. همچنین برای آپارتمان‌های کوچک یا فضاهای تنگ که فضا محدود است، عالی هستند.

ماشین‌های کهنه شور معمولاً با پر کردن دستی آب، اضافه کردن مواد شوینده و سپس هم زدن لباس‌ها کار می‌کنند. این کار با استفاده از مکانیزم میل لنگ امکان پذیر است. این نوع مینی واش ممکن است به اندازه مدل‌های پیشرفته‌‌تر کارآمد واقع نشود. اما همچنان ‌می‌تواند نتایج عالی را با حداقل کارکرد ارائه دهد.

رخت شستن
Unrecognizable woman wearing rubber gloves holding laundry basket in hands while standing against white background

اندازه و ظرفیت ماشین کهنه شور

هنگام خرید مینی واش، اندازه و ظرفیت باید از فاکتورهای اصلی در نظر گرفته شوند. اگر فضای محدودی در خانه دارید، این ماشین‌های قابل حمل عالی هستند. ممکن است نیاز به شستشوی مکرر لباس‌ها یا تمیز کردن لباس‌های بیش‌تری در یک زمان، احساس شود. در این صورت وجود مدل‌های بزرگ‌تر لباسشویی لازم هستند. علاوه ‌بر ‌این، مطمئن شوید که دستگاه، ظرفیت کافی برای تمام لباس‌های کودک شما را دارد. این کار به جلوگیری از تحمل اضافه بار توسط مینی واش و همچنین کاهش مصرف انرژی کمک ‌می‌کند.

 

قدرت و صدا

میزان قدرت و صدا نیز از ویژگی‌های مهمی‌ هستند که هنگام خرید مینی واش باید در نظر گرفته شوند. اگر در یک ساختمان با دیوارهای نازک زندگی ‌می‌کنید، مدل‌های کم صدا را تهیه کنید. زیرا این مدل‌ها بسیار بی صداتر از لباسشویی‌های سنتی هستند. از نظر مصرف برق، مدل‌های اتوماتیک مینی واش، میزان مصرف برق را در هر چرخه نشان می‌دهند. بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید که نیازهای شما را کامل برآورده می‌کنند.

 

فاکتور قیمت

در نهایت، قیمت همیشه چیزی است که باید در هنگام خرید هر وسیله ای به آن فکر کنید. به خصوص وقتی صحبت از ماشین کهنه شور ‌می‌شود. زیرا‌‌ طیف وسیعی از قیمت‌ها بین مدل‌ها و مارک‌های مختلف وجود دارد. با این حال، سرمایه‌گذاری در وسیله‌ای با کیفیت خوب‌، می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند!

 

انتخاب مواد شوینده مناسب برای مینی واش

انتخاب مواد شوینده مناسب برای تازه نگه داشتن ظاهر و بوی لباس‌های کودک ضروری است. شوینده‌های مناسب برای نوزادان به‌طور خاص برای پارچه‌های ظریف طراحی شده‌اند. همچنین عاری از رنگ‌ها، عطرها یا مواد شیمیایی تند هستند. چرا که‌‌ در غیر این صورت می‌توانند پوست کودک خردسال را تحریک کنند. علاوه بر شوینده‌‌های مایع، انواع پودری نیز موجود است. بنابراین اگر قصد دارید لباس‌های زیادی را بشویید، ‌می‌تواند مقرون به صرفه‌‌تر تمام شود. علاوه بر این، لکه‌برهای مخصوص نیز به از بین بردن لکه‌های سخت، بدون آسیب رساندن به پارچه کمک می‌نمایند.

  • مدیر داخلی
  • مهر 24, 1402
  • 90 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *