آسمون

سه دلیل دیگر برای خشک نکردن لباس در بیرون

در مطلب قبلی سه دلیل از شش علت برای خشک کردن لباس‌ها در هوای آزاد توضیح دادیم. در ادامه از مزایا و معایب خشک کردن لباس‌ها در هوای آزاد-قسمت دوم را توضیح می‌دهیم.

لباس سفید

حشرات و حیوانات

اگر مجبور شدید بعد از آویزان کردن لباس‌های خود در فضای باز با یک دستگاه مینی واش ال جی بشویید تا به لطف حشرات و پرندگانی که بر فراز پرواز انجام می‌دهند. در انرژی صرفه‌جویی نکنید. فضولات پرندگان و لکه‌های حشرات اغلب نیاز به یک سفر مجدد از طریق واشر دارند، و پاک کردن برخی از لکه‌های ریزش تقریباً غیرممکن است. به خصوص اگر درختان انگور میوه یا درختانی با انواع توت‌های قرمز یا بنفش در نزدیکی خود داشته باشید.

 

شرایط آب و هوایی بد

هوای آفتابی و خشک برای خشک کردن لباس‌ها مناسب است. مگر اینکه آنقدر خشک که گرد و غبار روی لباس‌های بنشیند. بدتر از آن یک رگبار باران سریع است. که باعث میشود برگ‌ها و زباله‌هایی را که در هوا معلق هستند را به لباس‌ها بچسباند و سبب ایجاد لکه شود، و مجبور به شستشوی مجدد شوید.

 

مزایا و معایب روش‌های خشک کردن

یکی از چیزهای خوب در مورد خشک کردن لباس‌های خود روی بند رخت در فضای باز این است. که مانند گرمای زیاد برخی از چرخه‌های خشک کن لباس‌های مورد علاقه شما را کوچک نمی‌کند. علاوه بر این، پرتوهای فرابنفش نور خورشید نیز یک راه عالی برای سفید کردن کتانی و لباس‌های سفید هستند تا عملاً کاملاً جدید به نظر برسند.

با این حال، اگر لباس‌های رنگی دارید، نور خورشید در واقع یکی از بدترین چیزها برای آنهاست. پرتوهای شدید می‌توانند باعث محو شدن شوند و لباس‌های رنگارنگ شما در کمترین زمان ممکن کثیف به نظر برسند. همچنین باید از آویزان کردن لباس‌های کشدار و سنگین مانند ژاکت‌های بافتنی خودداری کنید – وزن آویزان می‌تواند بافت بافتنی را طولانی‌تر و طولانی‌تر کند، و حتی شناخته شده است که پرندگان نخ‌های شل را از لباس بیرون می‌کشند تا از آن برای لانه استفاده کنند.

خشک کردن لباس‌ها در هوای آزاد-قسمت دوم، گزینه آخری که باید در نظر بگیرید یک قفسه خشک کن تاشو است. نه تنها وقتی می‌خواهید لباس‌هایتان را در نسیم بهاری خشک کنید. می‌توان آن را بیرون زیر نور خورشید قرار داد، بلکه در صورت وجود هوای غیرمنتظره، شرکت قریب‌الوقوع یا حیوانات مزاحم می‌توان آن را به راحتی در داخل خانه برد.

  • مدیر داخلی
  • شهریور 27, 1402
  • 104 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *