رنگ

ماشین لباسشویی و مینی واش

انواع لباسشویی و مینی واش بسیار زیاد و مدل‌های مختلف دارد. ماشین‌های لباسشویی تمام اتوماتیک به دو دسته ماشین‌های لباسشویی درب بالا و ماشین‌های لباسشویی درب جلو تقسیم می‌شوند. همانطور که از نام آن پیداست. در ماشین‌های لباسشویی درب بالا یا همان مینی واش‌ها، از سمت بالا بارگیری می شوند. امروزه فروش مینی واش تمام اتوماتیک از نمایندگی‌های لوازم خانگی با استقبال خوبی مواجه شده است.

از طرف دیگر، در ماشین‌های لباسشویی درب جلو، لباس‌ها از جلو بارگیری می شوند. کار با مینی واش‌ها معمولاً راحت‌تر است، زیرا لازم نیست برای بارگیری یا تخلیه لباس‌های خود خم شوید. بنابراین را برای خریداران مسن‌تر که مشکلات مفصلی دارند، از نظر ارگونومی سازگارتر بوده و ارتفاع ایده‌آلی‌تری دارند.

همچنین از آنجایی که با شروع کار آن در قفل نمی شود. دارای ویژگی‌های کاربری دیگری مانند قابلیت اضافه کردن لباس در اواسط چرخه یا بلافاصله پس از شروع چرخه هستند. همچنین مینی واش‌ها ماده شوینده و نرم کننده لباس را بهتر از لباسشویی‌های معمولی پخش می کنند.
جنرال تکنیک مینی واش

مقایسه فروش مینی واش تمام اتوماتیک و لباسشویی معمولی

لباسشویی‌های معمولی از نظر مصرف آب کارآمدتر هستند زیرا به طور متوسط 40٪ آب کمتری نسبت به ماشین مینی واش‌ها مصرف می کنند زیرا عملکرد غلتشی دارند. علاوه بر این، ماشین‌های لباسشویی درب جلو بسیار ملایم‌تر هستند، چرخه شستشوی آرام‌تری دارند و می‌توانند لباس‌های ظریف را به راحتی بشویند. از سوی دیگر، مینی واش‌ها ممکن است برای لباس‌ها خشن باشند، مخصوصاً اگر ماشین بیش از حد بارگیری شده باشد.

شستن اقلام بزرگتر مانند بالش، روتختی، ملحفه و غیره در مینی واش سخت است زیرا نمی توان آنها را به طور کامل در آب غوطه ور کرد. با این حال، ماشین لباسشویی استاندارد نتیجه بهتر و تمیزتری ارائه می دهد. مدل‌های موجود در مراکز فروش مینی واش تمام اتوماتیک، چرخه شستشوی کوتاه‌تر و سریع‌تری نسبت به نمونه‌های مشابه خود دارند. زیرا لباس‌ها برای مدت زمان کوتاه‌تری دائماً در آب غوطه‌ور می‌شوند.

از طرف دیگر، ماشین لباسشویی استاندارد 33 درصد سرعت چرخش بیشتری نسبت به لباسشویی بارگیری از بالا دارد. همچنین دارای طیف گسترده ای از ویژگی‌های مفید مانند شستشوی گرم، قفل کودک، گزینه‌های سرعت چرخش متغیر و غیره است. در مقابل قیمت مینی واش تمام اتوماتیک مقرون به صرفه است. زیرا از نظر طراحی و ساخت نسبتا ساده‌تر است، فضای کمتری اشغال می‌کند، از نظر انرژی کارآمد است و لرزش کمتری دارد.

با این حال، لباسشویی استاندارد چرخه شستشوی نسبتاً بهتری را با پیشرفته‌ترین ویژگی‌ها و گزینه‌های گرمایش آب برای نتایج بهتری ارائه می دهد. اگر مشکل کمبود آب دارید و بودجه شما کم است، یک مینی واش تمام اتوماتیک می تواند گزینه بهتری باشد. اگر محدودیت بودجه وجود ندارد، ما ماشین لباسشویی معمولی یا درب جلو را توصیه می کنیم.

برنامه‌های شستشو

از آنجایی که ما در فصول مختلف و در مناطق آب و هوایی مختلف زندگی می کنیم، نیاز به برنامه‌های شستشوی متعدد وجود دارد. این یکی از ویژگی‌های مهمی است که هر کسی باید هنگام خرید مینی واش تمام اتوماتیک و ماشین لباسشویی در نظر بگیرد.

مدلی که از مراکز فروش مینی واش تمام اتوماتیک انتخاب می کنید، باید برنامه‌های شستشوی متنوعی را به شما ارائه دهد تا بتوانید بدون هیچ عارضه ای از آن برای شستشوی انواع لباس‌ها استفاده کنید.

  • مدیر داخلی
  • شهریور 11, 1402
  • 105 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *