حیوان خانگی

نحوه شستن لباس سگ

شستشو و خشک کردن مکرر به طور اجتناب ناپذیری به پارچه آسیب می‌رساند. برای افزایش عمر لباس سگ خود، تعداد دفعات شستن آن را با شستن قسمت‌های کثیف لباس به حداقل برسانید. ما توصیه می‌کنیم بهتر است برای شستن لباس حیوانات خانگی آنها را با دست و یا مینی واش جنرال تکنیک بشویید.

لباس‌ها کوچک هستند اما دارای قطعات دوخته شده زیادی هستند که ممکن است با شستن در ماشین لباسشویی آسیب ببینند. اگر از ماشین لباسشویی بزرگ استفاده می‌کنید، لطفاً لباس‌ها را در توری لباسشویی قرار دهید و به آرامی‌بشویید. ولی اگر برای شستن لباس حیوانات خانگی از مینی واش استفاده مینمائید احتیاجی به این کار نیست.

لطفاً توجه داشته باشید که هنگامی‌که مواد خز یا بوآ بافت خود را از دست می‌دهند، قابل‌ترمیم نیستند. اگر در مورد شستشو اطمینان ندارید، لطفاً آن را به خشکشویی‌ها بسپارید.

شستن لباس حیوانات

شستشوی پارچه‌های رنگی و طرح دار

لباس‌های رنگی یا طرح دار ممکن است هنگام شستن آسیب ببینند. هرچه رنگ مواد تیره‌تر باشد، احتمال محو شدن آن بیشتر می‌شود. لطفا آنها را جدا از لباس‌های سفید و رنگ روشن بشویید. هر چه مدت زمان شستشوی لباس‌ها بیشتر باشد، احتمال پژمرده شدن آنها بیشتر می‌شود. شستن لباس حیوانات خانگی با مینی واش یکی از بهترین روش‌ها حفظ کیفیت لباس آنها می‌باشد.

لطفا به آرامی‌و در مدت زمان کوتاه بشویید.

نحوه شستن لباس‌های پشمی ‌سگ

لباس‌های پشمی‌ماده‌ای هستند که مستعد اشتباهات شستشو هستند، مانند کوچک شدن به شکل نمدی. بهتر هست  فقط قسمت کثیف لباس را بشویید. (مواد پشمی‌که برچسب “پشم قابل شستشو” ندارند را نمی‌توان در ماشین لباسشویی استفاده کرد.)

هنگام شستن لباس‌های پشمی‌در خانه، ضروری است که آنها را خیس کنید و بشویید. !!!!لطفا هنگام شستن لباس‌های خود را جابجا نکنید.!!!!

یک محلول شوینده برای پارچه‌های ظریف محلول در آب ولرم 30 درجه سانتی گراد یا کمتر آماده کنید. لباس‌ها را تا کنید و در آن مایع لباسشویی خیس کنید.

چند دقیقه صبر کنید تا مایع لباسشویی به لباس آغشته شود، سپس کاملاً آبکشی کنید. کم آبی را می‌توان در ماشین لباسشویی انجام داد، اما باید در مدت زمان کوتاهی، حدود 30 ثانیه کامل شود. پس از کم آبی، لباس را روی سطح صاف، هوا و سایه پهن کنید تا خشک شود.

لطفا توجه داشته باشید که دمای آب را در طول فرآیند شستشو و آبکشی تغییر ندهید. اگر در مورد شستن لباس حیوانات خانگی با مینی واش اطمئنان ندارید، لطفاً آن را به خشکشویی‌ها بسپارید.

  • مدیر داخلی
  • مرداد 25, 1402
  • 140 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *