تبلیغ جنرال مدل 2712 طلائی

ماشین لباسشویی قابل حمل برای لباس کودک

دلایلی وجود دارد که والدین ممکن است بخواهند روی یک ماشین لباسشویی قابل حمل یا مینی واش به طور خاص برای لباس و سایر اقلام کودک خود سرمایه گذاری کنند. بسیاری از خانواده‌ها در آپارتمان‌هایی زندگی می‌کنند که امکانات خشک‌شویی ندارند. (یا حداقل هیچ واحدی ندارند) و کار سختی با خشک‌شویی دارند. زمانی که لباس کودک دارید نیز سخت تر است. شما در نهایت مقدار زیادی از زمان و پول گرانبهای خود را در نزدیکترین خشکشویی سرمایه گذاری می کنید.

اما راه بهتری برای مدیریت زمان و پول خود برای لباسشویی وجود دارد. ماشین لباسشویی قابل حمل یا مینی واش.

در اینجا توضیح داده شده است که چگونه یک ماشین لباسشویی قابل حمل یا مینی واش در زمان و هزینه شستن لباس های کودک شما صرفه جویی می کند.

راحتی

امکانات خشکشویی داخل واحد راحت ترین گزینه خشکشویی است. اما هزینه های بالاتری نیز دارد. اگر یک مامان اقتصادی هستید، می خواهید در یک آپارتمان مقرون به صرفه زندگی کنید و حتی کمتر برای خشکشویی خود خرج کنید. دانستن اینکه نوزادان چه مقدار لباس در روز کثیف میکنند، دلیل کافی برای خرید یک مینی واش در مقایسه با بازدیدهای بی‌پایان از خشک‌شویی است.

به گزارش Reviewed،مینی واش ها یک ماشین لباسشویی کوچک و با قابلیت نصب آسان است. که به راحتی آن را به سینک در دسترس خود (حمام یا آشپزخانه) متصل می کنید. دارای دو شیلنگ یکی برای دریافت آب و دیگری برای تخلیه آب.

این به شما این امکان را می‌دهد که لباس‌های کودک خود را هر چند وقت یکبار در آسایش خانه خود بشویید و در عین حال فضای بسیار کوچکی را اشغال کنید. صرفه جویی در فضا هنگام زندگی در یک آپارتمان کوچک یک مزیت است.

می توانید مینی واش های قابل حمل جنرال تکنیک را پس از استفاده در کمد نگه دارید. طبق بررسی Alyssa در Business Insider، ممکن است لازم باشد هر لباسی را که دارای لکه‌های سرسخت است، از قبل خیس کنید. برای هر لباسی که نیاز به خیساندن دارد، می‌توانید به راحتی آن‌ها را در بدنه ماشین لباسشویی خیس کنید.

 

صرفه جویی در زمان

یک ماشین لباسشویی قابل حمل برای لباس های کودک شما در مقایسه با لباس های عمومی گزینه جذابی است. تمام زمانی که می‌توانید در صف منتظر بمانید تا لباس‌هایتان را بشویید یا لباس‌هایتان را خشک کنید. برای سایر فعالیت‌های سودمند در هنگام شستشوی لباس‌هایتان در حمام ذخیره می‌شود.

همچنین حریم خصوصی و کنترلی را که برای لباس های شسته شده کودکتان نیاز دارید به شما می دهد. این به ویژه برای لباس های نوزاد مفید است. تا از هرگونه آلودگی یا اشکالی که به طور بالقوه می تواند منجر به هزینه های پزشکی اضافی شود، جلوگیری شود.

با یک مینی واش قابل حمل، معمولاً آب را در تمام چرخه شستشو رها می کنید. از آنجایی که نیازی به تماشای ماشین لباسشویی ندارید، می توانید در حین شستن لباس، شام بپزید و تلویزیون تماشا کنید.

ماشین لباسشویی های بزرگ که در بررسی های ویژه The Strategist ذکر شده است، کل چرخه شستشو را تنها با یک کلیک روی یک دکمه اجرا می کند. طبق بررسی‌های آمازون در The Strategist، اگر متوجه شوید که مینی واش کار را در زمان کوتاه‌تری نسبت به ماشین‌های سایز کامل بدون به خطر انداختن کیفیت تمیز کردن انجام می‌دهند، شگفت‌زده خواهید شد.

با مینی واش خود، ماشین های خشکشویی که از کار افتاده اند ناراحت نخواهید شد. دیگر خبری از انباشتن لباس‌های چند هفته‌ای یا حمل انبوه لباس‌های کثیف به خشک‌شویی نیست.

 

  • مدیر داخلی
  • اردیبهشت 1, 1402
  • 133 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *