چگونه خون را از تشک خارج کنیم

در مقاله قبلی خواندیم که برای از بین بردن لکه خون چکارهایی کنیم. و همچنین خواندیم که چه خون از بریدگی، دوره قاعدگی یا حیوان خانگی باشد، مهم است که خون را در سریع ترین زمان ممکن از تشک خارج کنید. از بین بردن لکه خون تازه بسیار راحت تر از لکه هایی است که در عمق الیاف تشک باقی می مانند. حالا در ادامه به روشهای دیگر اشاره مینمائیم.

از یک لکه بر پایه آنزیمی استفاده کنید

برای از بین بردن لکه‌ خون خشک شده روی تشک، یک لکه‌بر لباسشویی را امتحان کنید که حاوی آنزیم‌هایی است که به تجزیه مولکول‌های لکه کمک می‌کند. یک لایه کوچک از لکه‌بر را روی یک پارچه میکروفیبر مرطوب قرار دهید.

از لبه های بیرونی لکه خون شروع کنید و به سمت مرکز حرکت کنید (از پخش شدن آن جلوگیری می کند)، محصول را روی لکه قرار دهید. بگذارید حداقل 15 دقیقه کار کند. یک پارچه میکروفیبر تمیز را با آب سرد خیس کنید و لکه بر و لکه را پاک کنید. حرکت را به یک ناحیه تمیز از پارچه ادامه دهید یا در حین انتقال لکه، آن را اغلب بشویید.

قبل از استفاده مجدد از تشک، هشت ساعت اجازه دهید تا تشک در هوا خشک شود. یک فن گردشی برای خشک شدن سریع اضافه کنید.

 

با سفید کننده اکسیژن درمان کنید

یک خمیر با 1/2 فنجان سفید کننده اکسیژن خشک و 1/2 فنجان آب در یک کاسه کوچک درست کنید. از لبه های لکه شروع کنید و به سمت مرکز حرکت کنید و خمیر را روی لکه خون بمالید
یک برس نایلونی با موهای نرم

اجازه دهید خمیر حداقل دو ساعت کار کند – هر چه بیشتر بهتر باشد. سفید کننده اکسیژن یک سفید کننده با اثر کند و ملایم است. یک پارچه تمیز را در آب سرد آغشته کنید و بچرخانید تا نچکد. سفید کننده اکسیژن و خون را پاک کنید. در حین کار به قسمت تمیزی از پارچه بروید یا پارچه را اغلب بشویید.

قبل از استفاده، اجازه دهید تشک کاملا خشک شود (حداکثر هشت ساعت).

هوای لکه خون تمیز شده با فن در حال کار خشک شده است

نکاتی برای اینکه تشک خود را عاری از لکه های خون نگه دارید

همیشه از یک پد تشک محافظ استفاده کنید.

اگر فردی بیمار است یا دوره قاعدگی دارد، یک لایه محافظ اضافی برای تشک اضافه کنید. یک پد پلاستیکی جاذب یا یک حوله ضخیم زیر ورقه پایینی قرار دهید.

پانسمان و محصولات قاعدگی را دقیقاً قبل از خواب بررسی و تعویض کنید.

  • مدیر داخلی
  • اسفند 27, 1401
  • 112 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *