هویج خوردن بچه

چگونه به راحتی لکه های غذای کودک را از روی لباس پاک کنیم؟

به عنوان یک والدین، شما برای هر نقطه عطفی هیجان‌زده هستید. شیر دادن به نوزاد برای اولین بار از این قاعده مستثنی نیست.  اگرچه، چه کسی می تواند در برابر یک پوزخند شیرین پوشیده شده در سس اسپاگتی مقاومت کند؟ لکه ها بخش اجتناب ناپذیر تربیت کودکان هستند. در حالی که نمی توانید از آنها اجتناب کنید. چندین ترفند وجود دارد که می توانید آنها را بدون دردسر بیرون بیاورید. پس در ادامه میگوییم چگونه لکه های غذای کودک را پاک کنیم.

پیش بند کودک

برای محافظت از لباس های آنها، پیش بند بخرید. بدون پوشش کافی، لکه های غذا ممکن است همچنان روی لباس نوزاد شما بماند. و پاک کردن لکه های غذای دردسری جدید برای شما شود. و همانطور که کوچولوی شما بزرگ می شود، نگه داشتن آنها دشوار است. خوشبختانه، برخی از شرکت‌ها دارای پیش‌بندهای سیلیکونی بزرگ با گیره‌های قوی و جیب‌های عمیق هستند که در مراحل اولیه کمک می‌کنند. با این حال، پیشبندهای پارچه ای به اندازه لباس مستعد لکه شدن هستند. بنابراین چگونه می توانید آن لکه های مزاحم را از بین ببرید؟

 

لکه های میوه و سبزیجات

اغلب لکه های میوه و سبزیجات از بین بردن سخت ترین لکه ها هستند. رنگدانه‌های طبیعی آن‌ها به سرعت خود را در الیاف لباس و پیشگویی‌ها قرار می‌دهند. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید برای از بین بردن این نوع لکه ها استفاده کنید. مخلوط آب و سرکه خود را ایجاد کنید. از یک قسمت سرکه و دو قسمت سرکه استفاده کرده و سپس آن را روی لکه بمالید. اجازه دهید ده دقیقه بماند و به شستشوی معمولی خود ادامه دهید. یا آن را در یک دستگاه مینی واش جنرال تکنیک بیاندازید.

 

لکه های مبتنی بر پروتئین

به طور معمول، لکه‌های غذای کودک غنی از پروتئین در زمان رفع آنها چالش چندانی ایجاد نمی‌کنند. از مخلوطی از صابون مایع استفاده کنید. متوجه می‌شویم که مایع ظرفشویی بهترین کار را دارد و آب برای درمان لکه‌ها. اجازه دهید لباس یا پیش بند به مدت ده تا پانزده دقیقه خیس بخورد سپس طبق معمول بشویید. یا برای بهتر پاک شدن آن آن را در دستگاه مینی واش مخصوص کودک بیاندازید.

 

لکه های بر پایه روغن

لکه های روغن در صورت عدم درمان می توانند به لباس ها و پیشانی ها آسیب بزنند، بنابراین مهم است که سریع عمل کنید. برای درمان این نوع لکه ها باید جوش شیرین یا پودر تالک را روی لکه بمالید و بگذارید حداقل پانزده دقیقه بماند. پودر لکه را جذب کرده و خشک می کند. پس از نشستن، پودر را خراش دهید. سپس باید همان مخلوط آب/صابون مایع را که برای لکه های پروتئینی استفاده می کنید، استفاده کنید. قبل از شروع به شستشوی معمولی، اجازه دهید ده تا پانزده دقیقه بماند.

 

راه های دیگر برای درمان لکه ها

برای پاک کردن لکه های غذای کودک در خانه یکی دیگر از اسپری های لکه بر موثر دیگری که می توانید در خانه تهیه کنید شامل دو قسمت پراکسید هیدروژن و یک قسمت مایع ظرفشویی است. روی لکه اسپری کنید و اجازه دهید پانزده دقیقه قبل از شستشو بماند. از یک بطری اسپری برای ساختن دسته ای برای چندین کاربرد استفاده کنید. آیا می خواهید یک اسکراب پاک کننده لکه لباسشویی بسازید؟ یک قاشق غذاخوری صابون ظرفشویی Dawn را با 4 قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن و 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین مخلوط کنید. دو قاشق را روی لکه بمالید، بمالید. سپس بگذارید یک شب بماند و طبق معمول شستشو دهید. میله لباسشویی و لکه پاک کن است که عالی عمل می کند!

 

  • مدیر داخلی
  • دی 12, 1401
  • 118 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *