عکس کودک

بهترین نحوه شستن لباس نوزاد

همیشه شستن لباس نوزاد یکی از مسائل مهم در زوج های تازه والد شده است. ما اینجا هستیم تا این مشکل را برای شما رفع نمائیم. همه ما میدانیم برای شستن لباس نوزادان باید آداب خاصی را رعایت نمائیم. اول از همه، همانطور که برای بقیه لباس های خود انجام می‌دهید، برچسب‌های مراقبت از لباس‌ها را بررسی کنید. این برچسب ها خود یک راهنمای کامل برای شستن لباس نوزاد میباشد.

این یکی از بهترین روش نحوه شستن لباس نوزاد میباشد.

پس ابتدا بررسی میکنید تا ببینید آیا دستورالعمل‌های شستشوی خاصی وجود دارد یا خیر؟ همانطور که اشاره شد برچسب لباس ها خود راهنمای کامل برای شستن لباس نوزاد هستند.

برای مثال، برخی از لباس ها ممکن است نیاز به شست و شوی دستی یا شستن با آب سرد نیاز داشته باشند. برخی دیگر نیز امکان شستن آنها با لباسشوئی ممکن باشد.

سپس آنهایی را که امکان شست و شو با لباس شوئی را دارد از باقی لباس ها جدا می نمائیم. ولی باید توجه داشت لباس نوزادان حساس و گران قیمت است و شستن آنها با لباسشوئی های بزرگ خانگی به آنها آسیبی جدی وارد میکند.

پس لباس های نوزادم را چجوری بشورم؟

نگران نباشید شما میتوانید این مشکل را نیز به راحتی حل نمائید.

لباسشوئی های کودک یا همان مینی واش با نام قدیمی کهنه شور، میتواند این مشکل را حل نماید. در سایت مینی واش سنتر انواع کهنه شورها با رنج قیمتی متفاوت متناسب با هر بودجه ی موجود میباشد.

شما با خرید یک دستگاه از این مینی واش ها میتوانید از آسیب به لباس نوزادتان و حتی از حساسیت های پوستی جلوگیری نمائید.

چگونه از مینی واش استفاده کنم؟

مینی واش ها دستگاه های کارآمد و کار با آنها بسیار آسان می باشد. فقط کافی است لباس هایی که امکان شست و شو با لباس شوئی رو دارن جدا کرده و در دستگاه بریزد. ولی رنگ های تیره را از سفید جدا کنید و یک شوینده مناسب برای پوست های حساس انتخاب کنید. دستگاه را روشن نمائید و وقت خود را با فرزند دلبندتان بگذرانید.

لباس نوزاد را با چه چیزی بشوییم؟

استفاده از شوینده های غیر شیمیایی برای لباس نوزاد بسیار توصیه می شود. به این معنی است که آنها حاوی آنزیم های مخربی که میتوانند در پارچه ها رسوب کنند و به طور بالقوه پوست حساس کودک شما را تحریک کنند نباشند. و با توجه به انتخاب، بهتر است از مواد شوینده مایع به جای پودر استفاده کنید. شوینده‌های مایع نسبت به پارچه‌ها ملایم‌تر هستند و می‌توانند به نو بودن لباس کودک شما برای مدت طولانی‌تری کمک کنند.

 

برای شستن لباس نوزاد چه دمایی بهتر است؟

اگرچه ممکن است شستن لباس‌های نوزاد در بالاترین درجه حرارت روی برچسب مراقبت از لباس وسوسه‌انگیز باشد، اما دریافتیم که دمای 30 یا 40 درجه برای از بین بردن گرد و غبار یا کثیفی‌های باقی‌مانده کاملاً خوب است. همچنین برای محیط زیست و قبض برق شما بسیار بهتر است! و ماندگاری لباس بالاتر میبرد.

با مینی واش سنتر همراه باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

  • مدیر داخلی
  • شهریور 9, 1401
  • 164 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *