ریختن لباس در لباسشوئی

فروش کهنه شور میلاد

کهنه شور میلاد مدل‌های مختلف و متنوعی دارد که می‌توان آن‌ها را بر اساس ظرفیت، تعداد دیگ‌های موجود در ساختار آن‌ها، قابلیت‌های آن‌ها و …. از یک دیگر تفکیک کرد. لازم به ذکر می‌باشد که برند میلاد یکی از برند های محبوب در زمینه مینی واش‌ها و یا کهنه شور‌ها به حساب می‌آید. کهنه شور مدل MS300 از برند میلاد، کهنه شور مدل MT400 از برند میلاد، کهنه شور MT250 نمونه ای از مینی واش‌های تولید شده توسط برند میلاد می‌باشد. این مینی واش‌ها ویژگی‌های مختلف و متعددی دارند. در اینجا می‌توانید به صورت مختصر با این نوع کهنه شور‌ها آشنا شوید. از دیگر مطالب بیان شده در این مقاله قیمت آن‌ها، عامل موثر بر آن و …. می‌باشد.

نکته‌های مهم قبل از خرید 

قبل از این که برای خرید اقدام کنید بهتر است ویژگی‌های آن‌ها را مد نظر قرار دهید. به عبارت دیگر قبل از هر چیز به ظرفیت کهنه شور مورد نظر، قابلیت‌های آن، تکنولوژی‌های به کار رفته در ساختار آن و …. توجه کنید. اگر قصد خرید کهنه شور میلاد مدل MS300 را دارید ابتدا به ویژگی‌های آن توجه کنید. این نوع کهنه شور دارای ظرفیت 3 کیلوگرم بوده اما کهنه شور مدل MT400 دارای ظرفیت 4 کیلوگرم است. اما ناگفته نماند که کهنه شور MT250 با ظرفیت 2.5 کیلوگرم تولید شده است.

در نتیجه با توجه به جمعیت خانواده و میزان استفاده از آن، ظرفیت مورد نیاز کهنه شور‌ها را مشخص کنید. قابلیت‌ها و برنامه‌های شست و شو کهنه شور‌ها را قبل از خرید مورد بررسی قرار دهید. برخی از کهنه شور‌ها دارای برنامه‌های متعدد شست و شو می‌باشند اما برخی دیگر تنها دارای یک برنامه شست و شو می‌باشند.

قیمت و عوامل موثر بر آن 

در اینجا قصد داریم به بررسی قیمت کهنه شور‌های تولید شده توسط برند میلاد بپردازیم. همان طور که مشخص است قیمت نهایی کهنه شور‌های میلاد را نمی‌توان به صورت دقیق بیان کرد. عوامل مختلفی در قیمت نهایی کهنه شور‌ها دخالت دارند که در ادامه به صورت مجزا آن‌ها را بیان کرده ایم.

  1. ظرفیت کهنه شور‌ها : یکی از عواملی که در قیمت کهنه شور میلاد و سایر کهنه شور‌ها دخالت دارد، ظرفیت آن‌ها خواهد بود. توجه کنید که افزایش ظرفیت باعث افزایش قیمت خواهد شد. به عنوان مثال قیمت کهنه شور مدل MT400 نسبت به کهنه شور مدل MT250 بیشتر خواهد بود.
  2. قابلیت‌های کهنه شور‌ها : از دیگر عواملی که در قیمت نهایی کهنه شور‌ها تاثیر دارد، قابلیت‌های آن‌ها خواهد بود. به عبارت دیگر مدل MT400 دارای خشک کن است، در نتیجه قیمت آن نسبت به خشک کن‌های دیگر که بدون خشک کن هستند، بیشتر خواهد بود. مجهز بودن به قابلیت پرزگیر یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت نهایی کهنه شور‌ها خواهد بود.
  3. محل خرید : یکی دیگر از عواملی که در قیمت نهایی کهنه شور میلاد و سایر کهنه شور‌ها دخالت دارد، محل خرید می‌باشد. برای خرید کهنه شور‌های میلاد، بهترین گزینه مرکز مینی واش سنتر است.

 

  • مدیر داخلی
  • مرداد 5, 1401
  • 167 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *