جوراب مردانه کثیف

کهنه شور دوقلو و کاربرد آن

کهنه شور دوقلو، دستگاهی است که برای شستن لباس‌های کودک و نوزاد می‌توان از آن استفاده کرد. تسهیل در روند شستشوی کهنه و لباس کودک با این دستگاه قابل دستیابی است. امروزه تنوع این دستگاه بسیار زیاد می‌باشد و فروش کهنه شور دوقلو را می‌توان در اکثر مغازه‌ها مشاهده کرد. اما مراکزی که فروش مینی واش دوقلو را انجام می‌دهند مطمئناً دارای اصالت و ضمانت کالا نیستند. در نظر داشته باشید که اجناس چینی امروزه تمامی‌بازارها را فرا گرفته اند بنابراین دست پیدا کردن به دستگاه اورجینال کار دشواری است.

3818 مادرلی

توصیه ما به شما این است که مرکزی را برای خرید کهنه شور دو قلو انتخاب کنید که دارای اعتبار کافی و اصالت کالا باشد. یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز فروش مینی واش دوقلو سایت فروشگاهی مینی واش سنتر می‌باشد. مینی واش سنتر فروش کهنه شور دوقلو را با اصالت کالا و قیمتهای بسیار نازل ارائه می‌کند. همچنین در هنگام فروش مینی واش دوقلو توسط این مرکز ضمانتنامه و گارانتی یک سال و شش ماهه این کالا را دریافت می‌کنید. این ویژگی خود معرف اعتبار فروشگاه مینی واش سنتر می‌باشد. فروش مینی واش دوقلو در سایت مینی واش سنتر با قیمتی مناسب انجام می‌شود. مدل کهنه شوری که دارای این قیمت است را در ادامه با مشخصات کامل توضیح می‌دهیم.

 

خرید کهنه شور دوقلو

این محصول بی نظیر دارای وزنی معادل ۱۳ کیلوگرم است و در رنگبندی صورتی و آبی موجود می‌باشد. همانطور که در بالا اشاره شد فروش مینی واش دوقلوی مادرلی با ارائه تضمین کالا و گارانتی یک سال و شش ماهه به خریداران عرضه می‌شود.

دوقلوی 3818

در خصوص مخزن این دستگاه باید گفت که بر خلاف ماشین لباسشویی درب آن از بالا باز می‌شود. بنابراین به سادگی می‌توان لباس‌ها را در آن ریخت و هنگام تمیز شدن آن‌ها را خارج نمود. امروزه به دلیل تغییر و تحولات اساسی در ساختار خانه‌ها خصوصاً کفپوش‌های آنها، عموماً وسایلی مانند یخچال و لباسشویی به راحتی روی پارکت‌ها، کاشی‌ها و یا سنگ کف لیز میخورند. بنابراین خریداران این محصولات ناچارند برای ثابت کردن این وسایل تدابیری بیاندیشند. در خصوص کهنه شور دوقلو نیاز نیست که خریداران کار خاصی انجام بدهند. زیرا این وسیله دارای پایه‌های لرزه گیر است. این پایه‌های لرزه گیر به سادگی می‌توانند در سد‌های شیبدار و سرامیکی بدون حرکت ثابت بمانند و در هنگام کار، کهنه شور کوچک ترین حرکتی نداشته باشند.

 

مشخصات مینی واش مادرلی

عموماً وسایل برقی که با آب سروکار دارند مانند لباسشویی، یخچال و غیره در طولانی مدت بدنه آنها دچار خوردگی و زنگ زدگی خواهد شد. اما در مینی واش دوقلو با تولید جنسی بسیار عالی در بدنه به نام “کامپوزیت مقاوم” این مشکل به طور کامل حل شده است. این کامپوزیت به سادگی می‌تواند در برابر زنگ زدگی، پوسیده شدن و حتی برق گرفتگی استحکام و عایق خوبی داشته باشد.

توجه داشته باشید که کهنه شور دوقلو مادرلی دارای یک خشک کن مجزا نیز می‌باشد. بنابراین پس از شستشوی لباسها و کهنه‌های بچه لازم به خشک کردن آنها نیست، می‌توان در مخزن دوم این دستگاه این کار را انجام داد.

مینی واش دوقلو

ظرفیت اصلی دستگاه مادرلی در حدود ۳.۸ کیلوگرم می‌باشد. بنابراین به راحتی تمامی‌لباس‌ها و کهنه‌های بچه را می‌توان به صورت یک جا در آن ریخت. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه این است که دارای دو نوع برنامه شستشو می‌باشد. این دو برنامه عبارت است از:

شستشوی ملایم

شستشوی عادی.

 

  • مدیر داخلی
  • مهر 7, 1400
  • 257 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *