تبلیغ جنرال مدل 2712 طلائی

خرید کهنه شور جنرال تکنیک

کهنه شور جنرال تکنیک یکی از بهترین دستگاه‌های شستشو برای لباس‌های کوچک و کهنه می‌باشد. توجه داشته باشید اگر روی سطح صاف این دستگاه را قرار دهید به هیچ عنوان سر و صدا نخواهد داشت. دستگاههای تمام اتوماتیک این محصول دارای خشک کن اتوماتیک می‌باشد بنابراین لازم نیست پس از هر بار شستشو اقدام به خشک کردن لباسها کنید. همچنین دقت داشته باشید که در این دستگاه می‌توانید آب ورودی را تنظیم کنید پس در نتیجه می‌توانید البسه کودکان را در آب غوطه ور کنید.

در نظر داشته باشید که با خرید این دستگاه به راحتی می‌تواند از حساسیت‌های پوستی نوزاد جلوگیری کند، البته به شرط اینکه لباس کودکان و نوزادان را جداگانه بشورید. مطمئنا این دستگاه یک مکمل بسیار عالی برای لباسشویی اتوماتیک است. در ادامه این برند را با جزئیات بیشتر بررسی می‌کنیم.

کهنه شور جنرال تکنیک مدا 2712

خرید از سایت های معتبر

سایتهای معتبر بسیاری در زمینه خرید و فروش مینی واش فعالیت دارندکه ما به شما معرفی کنیم. یکی از پرسابقه ترین و کارآمدترین سایتهای اینترنتی فروش، سایت مینی واش سنتر می‌باشد. تمامی‌قیمت‌های دستگاه‌های کهنه شور در این سایت با جزئیات کامل  به روز شده وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید خرید  را به راحتی در این سایت انجام دهید.

سبد آبگیری کهنه شور جنرال تکنیک

بررسی انواع مدلهای کهنه شور جنرال تکنیک

دستگاه کهنه شور جنرال تکنیک در مدل مدل SH-MW 2712 دارای رنگبندی نقره ی و طلائی می‌باشد.  در این مینی واش بسیار کم مصرف می‌باشد. بنابراین توجه کنید که این دستگاه دارای سبد آبگیری است و با سرعت چرخش موتور حدود ۴۰۰ دور در دقیقه می‌تواند بازدهی خوبی داشته باشد.

خصوصیات و انواع مدلها

مینی واش وزنی بسیار کم دارد و تقریباً در میانه محصولات مشابه از پایین ترین وزن برخوردار است. وزن این دستگاه چیزی در حدود ۸ کیلوگرم است. میزان ظرفیت دیگ کهنه شور جنرال تکنیک ۲.۷ تا 3.8 کیلوگرم می‌باشد. لازم به ذکر است این دستگاه دارای درب فنردار به جهت راحتی در استفاده می‌باشد.

کلید کهنه شور جنرال تکنیک

این دستگاه دارای یک کلید تغییر وضعیت برای شستشو می‌باشد، این کلید قادر است سیستم مینی واش را از شستشو و آبگیری و یا از آبگیری به شستشو تغییر دهد و به سادگی می‌توان با استفاده از این کلید فرایند شستشو را بهتر انجام داد.

در خصوص قیمت این دستگاه می‌توان گفت نسبت به مدلهای مشابه و کارایی کارآمد قیمتی مناسب دارد.  البته اگر خرید را در سایت اینترنتی مینی واش سنتر انجام دهید مطمئناً با این قیمتی مناسب روبرو خواهید شد، اما قیمت این دستگاه در سطح بازار طبیعتاً بیشتر می‌باشد، بی تردید خرید این دستگاه از سایت مذکور به صرفه است.

درب از بالای مدل 2712

ترموگارد و نحوه عملکرد آن

دستگاههای کهنه شور جنرال تکنیک مجهز به یک ترموگارد حرارتی تجهیز شده است. این ترموگارد حرارتی کارش مدیریت کردن دمای موتور می‌باشد. چنانچه دمای موتور بالاتر از حد معمول رود این ترموگارد شروع به کار خواهد کرد و مانع آسیب رسیدن به موتور می‌شود. این امر به جهت افزایش طول عمر موتور میباشد.

در انتها شما میتوانید با خرید کهنه شور جنرال تکنیک با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه اینترنتی مینی واش سنتر دارای امتیازات ویژه ای می‌باشد. این امتیازات شامل ارائه گارانتی و اصالت کالا به شما میباشد. علاوه بر این  با عضویت در باشگاه مشتریان این برند زمان گارانتی محصولات شما افزایش می یابد.

 

 

  • مدیر داخلی
  • تیر 28, 1400
  • 273 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *