و قیمت آن به چه ویژگیهایی بستگی دارد؟

امروزه منازل به سمت کوچک تر شدن پیش می‌روند و از این رو وجود دستگاه و وسایل خانگی که در ابعاد کوچک تر و کاربردی تری باشند برای افراد از اهمیت زیادی برخوردار است.برای مثال لباسشویی‌های اتوماتیک در منازل بسیار جا گیر هستند. البته از کاربرد و کیفیت شستشوی آنها نیز نمی‌توان چشم پوشی کرد.اما به هر حال وجود یک مینی واش بهترین گزینه برای رفع کمبود محیط و جا دادن وسایل برای شستشو می‌باشد. کهنه شور سانی نیز دقیقا برای رفع تمامی این مشکلات طراحی و تولید شده است.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا کهنه شور برند سانی را از نظر جزئیات و همچنین ویژگی‌های ظاهری که بر روی قیمت کهنه شور سانی تاثیرگذار است را بررسی کنیم.

مینی واش تک مخزن سانی

آیا از کهنه شور فقط برای شستشوی لباس کودکان استفاده میکنند؟

یکی از سوالات متداولی که مشتریان هنگام خرید کهنه شور سانی از کارشناسان فروشگاه اینترنتی مینی واش سنتر می‌پرسند این است که از این مینی واش تنها باید برای شستن لباس و کهنه کودک استفاده کرد یا خیر؟

پاسخ مهمی که به این سوال داده می‌شود این است که امروزه دیگر استفاده از کهنه برای کودکان منسوخ شده است. و از این رو شستن لباس نوزادان با کیفیت بالا و در کمترین زمان با استفاده از کهنه شور بسیار مناسب می‌باشد.

علاوه بر شستشوی لباس کودک و نوزادان حتی برای شستن لباس زیر بزرگسالان نیز می‌توان از این کهنه شور استفاده کرد.

 

دیگ شستوی کهنه شور سانی

 

حجم بزرگ لباسشویی‌های اتومات و پیشرفته امروزی و همچنین قیمت بالای آنها، خرید کهنه شور سانی را به صرفه تر می‌کند.

این وسیله می‌تواند برای زوجهای جوانی که قصد دارند در خانه‌های کوچک زندگی کنند، گزینه مناسبی باشد.

 

چه مواردی را باید در هنگام استفاده از کهنه شور رعایت کنیم؟

کارکردن با کهنه شور سانی شرایط و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. از این رو در هنگام استفاده از آن باید نکاتی رعایت کنیم. تا باعث ایجاد صدمه و مشکلات زیادی در این دستگاه نشود.

همچنین توجه داشته باشید که به هیچ وجه کهنه شور سانی را بدون آب روشن نکنید. در هنگام استفاده از آب نیز درجه آن را بر روی 10 درجه سانتی گراد قرار دهید.

فاصله آب تا درب مینی واش یا کهنه شور باید 10 سانتی متر باشد تا آسیبی به مخزن وارد نشود. استفاده از آب کم ممکن است که به لباس‌ها آسیب وارد کند. پس همواره تعادل را در استفاده از کهنه شور سانی در نظر داشته باشید.

بهتر است که کهنه شور را در صورتی که جنس بدنه از استیل ضد زنگ می‌باشد. در سرویس بهداشتی یا محیط گرم و مرطوب قرار ندهید. زیرا عوامل محیطی به مرور بر روی آن تاثیر خواهند گذاشت.

حتما در هنگام استفاده از لوله‌های آب فلزی استفاده کنید. اگر سیم یا کابل برق بر روی آن قرار دارد با استفاده از پوشش‌های مناسب آن را مخفی کنید.

البته جنس بدنه کهنه شور برند معمولا از پلاستیک مرغوب است. در نتیجه در برابر هر ضربه و هر واکنش محیطی مقاوم می‌باشد.

 

کهنه شور تکی با دوقلو چه فرقی دارد؟

قیمت کهنه شور سانی مهم ترین تفاوت این محصول میباشد. در نهایت استفاده از کهنه شور تک تنها شسشتوی لباس‌ها را برای شما به همراه دارد.

کهنه شورهای سانی دوقلو هم شستشو و هم خشک کردن لباس‌ها را برای کاربر انجام می‌دهد. و از این رو سرعت شستشو را افزایش داده و کیفیت شستشوی البسه را نیز برای افراد بالا خواهد برد.

فروش کهنه شور سانی در سایت اینترنتی مینی واش سنتر با استفاده از جزئیات و کاربرد مهم کهنه شور برای کاربران و مشتریان ارائه خواهد شد.

  • مدیر داخلی
  • تیر 16, 1400
  • 265 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *