مزایای خرید کهنه شور ارشیا

کهنه شور ارشیا یکی از محصولات محبوب در دسته مینی واش‎ها می‌باشد که به دلیل کارایی و ابعاد مناسبی که دارد، در هر جایی می‌توانید از آن استفاده کنید.

با توجه به اینکه منازل امروزه کوچک‎تر شده‌اند وجود یک مینی واش یا همان کهنه شور می‌تواند کیفیت شستشو را بالاتر ببرد. خرید کهنه شور مزایای زیادی دارد که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

با کهنه شور ارشیا بیشتر آشنا شوید

کهنه شور یا مینی واش امروزه یکی از وسایل پر کاربرد و همچنین شناخته شده محسوب می‌شود. که برای خانواده‎های دارای فرزند کوچک یک وسیله مناسب بشمار می‌رود.

با شنیدن اسم این محصول شاید به این فکر کنید که تنها می‌توان برای شستن کهنه از آن استفاده کرد. بلکه کارایی این محصول بیش از چیزی است که تصور می‌کنید.

کهنه شور قادر است که به صورت جداگانه تمامی لباس‌های نوزاد و همچنین بسیاری از لباس‌های با حجم بالا را شستشو دهد. و از ایجاد حساسیت‌های پوستی و بروز عفونت را به حداقل برساند.

به طور کلی کهنه شور یا مینی واش امروزه یکی از وسیله‌های ضروری برای تسهیل بخشیدن به زندگی محسوب می‌شود.

کهنه شور ارشیا

خرید کهنه شور؛ برای بزرگ و کوچک

همانطور که گفته شد کهنه شورها دیگر صرفا برای شستن کهنه به کار نمی‌رود. بلکه مینی واش‌ها برای انواع شستشوها نیز کاربرد دارند.

شستن لباس‌های کودک، لباسهای زیر و همچنین انواع شستشوهای فوری و کم حجم از جمله مزایایی است که میتوان با استفاده از خرید کهنه شور ارشیا به آن دست یافت.

قیمت کهنه شور به مزایای موجود در آن بستگی دارد. که از مهم ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستشو در سریع ترین زمان
  • ظرفیت متغیر در شستشو
  • کم حجم
  • سبک
  • دارای دستگیرههای مناسب برای جابجایی
  • بدنه مقاوم و از جنس پلاستیک مرغوب
  • ورودی و خروجی آب به همراه تایمر 15 دقیقهای

شستشو در سریع ترین زمان؛ اولین مزایای خرید کهنه شور 

یکی از مزایایی که خرید این کهنه شور برای شما به همراه خواهد داشت، شستشوی مداوم لباس‌های کودکان در کوتاه ترین زمان است.

همانطور که می‌دانید نوزاد مدام به لباس نو نیاز دارد و از این رو به خصوص در فصول سرد سال که خشک شدن لباسها کمی دیرتر انجام می‌شود، وجود یک کهنه شور پاکیزگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ظرفیت متغیر در شستشو هنگام استفاده از کهنه شور

یکی دیگر از مزایای این محصول این است که درب آن از بالا باز می‌شود. از این رو شما می‌توانید به طور دلخواه ظرفیت کهنه شور را تغییر دهید.

حتی می‌توانید در زمانهایی که کهنه شور در حال کار کردن است درب آن را باز کنید. حجم آب را تغییر دهید و لباس‌ها را کم و زیاد کنید.

از کجا کهنه شور را خریداری کنیم؟

خرید کهنه شور می‌تواند اعتماد را برای مشتری به همراه داشته باشد. فروش کهنه شور ارشیا از طریق فروشگاه اینترنتی مینی واش سنتر این امکان را به مشتری می‌دهد تا با تمامی جزئیات، این محصول را مورد بررسی قرار دهد.

سبک بودن این محصول و همچنین کم حجم بودن آن باعث شده تا به سادگی بتوان آنرا جابه‎جا کرد و در هنگام استفاده به هر کجا که بخواهید آن را حمل کنید.

تنها چیزی که برای استفاده از این محصول نیاز دارید این است که به مقدار کافی آب و مواد شوینده با خود به همراه داشته باشید.

جنس کهنه شور ارشیا از پلاستیک مقاوم و ضد ضربه است. سبدهای مخصوص شستشو نیز از جنس پلاستیک مرغوب می‌باشد و لگنهای به کار رفته برای شستشو نیز از جنس استیل ضد زنگ است.

پلاستیکی بودن بدنه کهنه شور ارشیا باعث جلوگیری از برق گرفتی در این محصول میشود.

 

 

  • مدیر داخلی
  • خرداد 10, 1400
  • 275 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *