مینی واش اتومات قدیمی

کهنه شور تمام اتوماتیک فریدولین یکی از محصولات محبوبی است، که توانسته جایگاه ویژه ای در بین تمامی برندهای سازنده کهنه شور پیدا کند. از آنجایی که این کهنه شور تمام اتوماتیک است پس قیمت آن نیز نسبت به دیگر کهنه شورها بالاتر است.

کهنه شور تمام اتوماتیک فریدولین

قیمت مینی واش تمام اتوماتیک فریدولین به چه ویژگی هایی بستگی دارد؟

وجود یک محصول که بتواند در کوتاه‌ ترین زمان و با کیفیت بالا شستشوی البسه را انجام دهد، از اهمیت زیادی برخوردار است. کهنه شور تمام اتوماتیک یکی از محصولاتی است که می‌توان در هر زمان و هر جایی از آن استفاده کرد. این محصول می‌تواند با شستن سریع لباس‌ها و حفظ کیفیت آنها، رویکرد جدیدی از شست وشو را به شما نشان دهد. برخی از افراد تصور می‌کنند که تنها از مینی واش و یا کهنه شور باید برای شستن کهنه و لباس نوزاد استفاده کرد. که این درست نیست.

امروزه شاهد کوچک تر شدن منازل و آپارتمانی شدن آن ها می‌باشیم. با توجه به سایز کهنه شور فریدولین این امکان وجود دارد تا مینی واش را در هر جایی از منزل قرار دهیم. تا از امکانات آن نهایت استفاده را ببریم. قیمت مینی واش تمام اتوماتیک با توجه به تجهیزات و امکانات آن، تعیین می‌شود.

دیگ شستشو مینی واش تمام اتوماتیک فریدولین

  

کهنه شور تمام اتوماتیک فریدولین و ویژگی های آن

قاعدتا یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت یک محصول، تجهیزات و امکانات جانبی آن است. که برند فریدولین هم از این قاعده مستثنی نیست. قابلیت‌های موجود در مینی واش مانند برنامه شستشو، صفحه تمام اتوماتیک و همچنین بدنه با بهترین متریال سبب شده تا فروش کهنه شور تمام اتوماتیک فریدولین در فروشگاه اینترنتی مینی واش سنتر بیشتر شود. جالب است بدانید که این برند جزء برندهای محبوب و مطرح در زمینه کهنه شور یا مینی واش می‌باشد.

در هنگام خرید کهنه شور ممکن است با انواع مدل‌های آن روبرو شوید. دو مدل برای این محصول وجود دارد یعنی:

  • دستی
  • دوقلو

مینی واش دستی همانطور که از نامش هم پیدا است دارای یک لگن است. و یک سبد برای خشک کردن لباس‌ها در آن وجود دارد. مدل بعدی کهنه شور دوقلو است که بسیار پرکاربرد و محبوب می باشد. این محصول دارای دو محفظه است. به طوریکه در یک سمت البسه را شسته و در سمت دیگر آن‌ها را خشک می کند. قیمت مینی واش مدل دوقلو به طبع از مدل تک مخزن بالاتر است. و البته قابلیت‌های آن نیز بیشتر از دیگری است.

تصویر درب از بالا

مدل بعدی کهنه شور تمام اتوماتیک است، که لوله ورودی  آب برای این محصول در نظر گرفته شده است. کهنه شور تمام اتوماتیک فریدولین دارای ظرفیت متغیر است. همچنین قابلیت دیگر آن تنظیم ارتفاع آب می‌باشد. تنظیم دور موتور با استفاده از صفحه نمایش کهنه شور تمام اتوماتیک قابل مشاهده است.

یکی از نقاط قوت این محصول صرفه جویی در مصرف آب، سرعت بالای شست و شو و همچنین صرفه جویی در استفاده از مواد شوینده می باشد. همچنین استفاده از یک مینی واش اتوماتیک این امکان را به شما می‌دهد تا با داشتن فضای بیشتر در هنگام شستشو از ایجاد حساسیت در لباس‌ها برای نوزادان و بزرگسالان نیز جلوگیری کنید.

از کجا کهنه شور تمام اتوماتیک فریدولین بخریم؟

یکی از راه‌های خرید کهنه شور تمام اتوماتیک مراجعه به فروشگاه اینترنتی مینی واش سنتر است. زیرا انتخاب را برای شما آسان تر می‌کند. در هنگام خرید باید به وزن کهنه شور دقت کنید، هر چه وزن آن سبک تر باشد در نتیجه جابجایی آن نیز راحت تر خواهد بود.

البته مینی واش های دوقلو و تک مخزن قاعدتا از وزن سبک تری نسبت به نوع اتوماتیک آن دارند. پمپ تخلیه، چرخش 1400 دور در دقیقه موتور و فیلتر پرزگیر موجود در کهنه شور تمام اتوماتیک فریدولین یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فردی است که می‌توانید با خرید یکی از انواع مدل‌های تمام اتوماتیک این برند از آن برخوردار شوید.

  • مدیر داخلی
  • اردیبهشت 11, 1400
  • 548 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *