مینی واش آ.ا.گ را از کجا تهیه کنیم؟

امروزه با پیشرفت فناوری و با خلاقیت فروشندگان شاهد افزایش فعالیت آنلاین شاپ­ها هستیم. فروش مینی واش آ.ا.گ در بسیاری از آنلاین شاپ­ها و مغازه ­های سیسمونی فروشی یافت می­شود. آسان­ترین و راحت­ترین نوع خرید، خرید اینترنتی است تا علاوه بر صرفه­ جویی در زمان، در صرف انرژی نیز صرفه­ جویی شود. آنلاین شاپ ­ها با قابلیت تست و چک محصول درب منزل، سلامت محصول را تضمین می­ کنند و زمینه اعتماد مشتری به آنلاین شاپ را فراهم می­کنند.

فروش مینی واش آ.ا.گ به ورزشکاران

امروزه برای شست و شوی سریع و راحت می­توان از مینی واش استفاده کرد. مینی واش ­ها با شست و شوی سریع، تمیزی فوق العاده خوبی برای کاربر به ارمغان می­ آورند. ورزشکاران مدام در حال تمرین و ورزش هستند و در طول روز ساعت­ ها فعالیت بدنی می­ کنند و این موضوع باعث افزایش میزان تعریق بدنی آن­ها می شود. لباس­ های ورزشی اصولا بوی نامطبوعی دارند و بایستی روزانه شست و شو شوند. در اکثر خانه­ ها، ماشین­ های لباسشویی به صورت هفتگی روشن می­شود و استفاده از ماشین لباسشویی برای شست و شوی چند تکه لباس به صرفه نیست. مینی واش آ.ا.گ یکی از دستگاه­های مناسب است که به کمک ورزشکاران آمده است و امکان شست و شوی روزانه لباس­ها را فراهم کرده است. مینی واش ­ها قابلیت شست و شوی کفش ­های ورزشی را هم دارند و با آبگیری کامل، می­توان کفش­ها را در آفتاب خشک کرد تا علاوه بر خشک شدن، میکروب­ های داخل آن­ها نیز از بین بروند.

نکاتی مهم در خرید و فروش مینی واش آ.ا.گ

مینی واش ­ها هم مثل لباسشویی­ ها دارای مخزن هستند و هر مخزنی، گنجایش خاصی دارد. کاربرد مینی واش در تعیین حجم مخزن آن نقش دارد. اصولا مینی واشی که برای شست و شوی لباس ­های نوزادان و لباس­ های ریز مورد استفاده قرار می­گیرد بایستی بین 2 تا 2.5 کیلوگرم گنجایش داشته باشد و در مقابل مینی واش لباس بزرگسالان بایستی بیشتر از 3 کیلوگرم گنجایش داشته باشد.

از طرفی مینی واش ­های دوقلو دارای دو موتور مجزا هستند و نسبت به اتومات بهتر عمل می­کنند. و البته مینی واش آ.ا.گ دارای مدل دوقلو می­باشد. مینی واش دوقلو یک قسمت برای شست و شو است. و قسمت کناری خشک­ کن دستگاه است ولی مینی واش ­هایی که دوقلو نیستند دارای سبد خشک ­کن هستند که قابلیت تعویض سبد را برای کاربر فراهم می­کند. سبد خشک­ کن آب­گیری لباس را به طور کامل انجام می­دهند. و لباس بدون آب و بدون چروک شدن از ماشین خارج می­شود. مینی واش آ.ا.گ دارای سبد خشک­ کن است و استفاده از آن بسیار راحت می­باشد.

 

صرفه اقتصادی

استفاده از مینی واش ­ها به صرفه است چرا که آب و برق کمی مصرف می­کنند و میزان مصرف انرژی آن­ها هر ماه با صدور فیش آب، برق و گاز نمایان می­شود. بهترین رده مصرف انرژی وسایل برقی بایستی A باشد. هرچند مینی واش ­ها در حالت عادی زمان کمی را جهت شست و شو مصرف می­کنند. ولی این امر بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه برخی از مدل ­های مینی واش ­های آ.ا.گ دارای ورودی آب سرد و گرم مجزا هستند. و برخی فقط ورودی آب سرد دارند. هرچند شست و شوی لباس با آب سرد موجب حفظ سلامت بافت لباس می­شود. ولی گاهی به دلیل وجود لکه بر روی لباس، بایستی لباس با آب گرم شست و شو شود. و این قابلیت از ویژگی­های مثبت دستگاه به حساب می ­آید.

بدنه مینی واش­ها آیتم موثری بر افزایش طول عمر دستگاه است. مینی واش آ.ا.گ بدنه فایبر گلاس ضد زنگ دارد و بدنه آن­ها دچار آسیب نمی­شود. بیشتر افراد مینی واش­ها را در محیط­های مرطوب نگهداری می­کنند. اکثر مینی واش­ها از جنس پلاستیک محکم هستند و بدنه آن­ها هیچ­گاه دچار آسیب نمی­شود ولی در مقابل اگر جنس آن­ها فلز باشد بایستی توجه شود که حتما از نوع ضد زنگ باشد تا به مرور دچار آسیب و زنگ زدگی نشود.

صفحه مینی واش آ.ا.گ

 

  • مدیر داخلی
  • خرداد 4, 1401
  • 290 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *